Idol 2010

Jag vet inte vilka av er som följer årets Idol eller inte, men det gör jag iallafall. Varenda år! Nu tänkte jag skriva lite om vad jag tycker om idol-deltagarna. Sen kan ni gärna svara på ifall ni håller med :) Och gör ni det inte, skriv gärna eran åsikt!

Ps. Ta inte illa upp nu ifall ni känner någon av dessa personer eller så. Jag uttrycker bara min åsikt, det är inte olagligt! :)


Elin Blom


Olle Hedberg


Minnah Karlsson


Jay Smith.


Andreas Weise.


Linnea.


Sådärja, där var mina åsikter (i en mycket förkortad version!) Skriv nu vad ni tycker brudar och killz :) Pusshaj


Kommentarer
Postat av: dennis

Olle all the way <3

2010-11-13 @ 03:50:38
URL: http://galantisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tönt du har sett typ tre avsnitt ;)

2010-11-13 @ 08:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0