Michela listar sina favoritfilmer

Dåligt med bloggande från min sida, tänkte mest bara säga hej och slänga upp ett inlägg om de bästa filmerna enligt mig.

Eftersom jag gillar dessa filmer så mycket kan jag inte säga vilken som är bättre än den andra och tvärtom så det blir en punktlista:

  • Alive - Verklighetsbaserad, om ett plan som kraschar.
  • Nyckeln till frihet - Om en man som sitter oskyldigt i fängelse, rankad till en av världens bästa filmer tror jag, så har ni inte sett den - se den!
  • Goodfellas (Maffiabröder) - Namnet säger väl en del. Denna filmen har allt, går inte att beskriva.
  • Deuces wild - Handlar om två gäng, ett anti-knark-gäng och ett knark-gäng typ. Massa slagsmål.
  • Footloose - Detta är nog den enda filmen i hela världen jag inte kan somna till. OBS: Dans-film

Dessa filmer är nog sedda av de flesta, förutom Deuces wild som jag inte tror är riktigt lika känd som de andra. Men är det någon film här ni inte har sett tycker jag verkligen att ni borde se den.
Tänkte att detta inlägg kanske skulle vara passande för de som likt mig sitter hemma denna fredagkväll och ska kolla på film.




Kommentarer
Postat av: göken

ALIIIIIIIIIIIIVE!!

2010-11-21 @ 00:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0