Skriver lite bara

Fick ett förbannat random sms idag vill jag lova. Minns inte exakt hur det löd, men i stil med detta:
"Öh... jag vet inte hur jag ska berätta det här, men jag drömde om ditt anus inatt xD hahahahaha"

Jag tog vara på tillfället och njöt för stunden. Hur ofta får man ett sånt sms? Haha. Ne, helt ärligt så tror jag att min käre vän som skickade detta antingen 1. Hade rökt på alternativt druckit för mycket kaffe eller 2. Helt enkelt är sjuk i huvudet.

Vad tror ni? :) När jag ändå håller på måste jag även citera en grej som Egoina skrev i sin blogg:
"So what if I can't spell Armageddon? It's not like it is the end of the world".

HAHAHA. Roligaste på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0