Två idioter, en blogg

Hejsan hejsan! Fin presentation Michela gjorde innan, men nu är det min tur. Vem orkar läsa mer om bara mode, skönhet och manipulering egentligen? För det är precis det man får läsa i varenda jävla blogg nu för tiden. Äh, här skriver vi om precis allt istället! Här om dagen stoppade jag upp en babie i min pojkväns rumpa, är inte det underbart att ta del av tillexempel? (Ps. jag stoppade inte upp den långt och det var bara fötterna.. ville överraska honom lite) Ja, jag kan vara ganska udda och sjuk i huvudet ibland faktiskt. Men något måste man ju roa sig med när man har tråkigt...

Jag är säker på att Michela också gjort många sjuka saker i sitt liv, men nu är det upp till henne att berätta eller inte. Hon är faktiskt lika sjuk som jag, fast på sitt eget lilla vis ;) som det står i headern: "Två idioter, en blogg." Det kunde inte stämma bättre!

Vi hörs! But it's gonna be a bumpy ride...



Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

2010-11-06 @ 16:48:04
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: REBECKA BOKI ÖHLUND

Var gärna med och delta i dagens blogg!

Ju mer du kommenterar, desto större chans är det att just DU vinner! Den lyckligt lottade vinner länk i eget inlägg, gästbloggning & permanent länk under mina "länkar".

Kram

2010-11-06 @ 17:26:56
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha fan vad bra Malin!

2010-11-06 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0